angi

Everything im not, made me everything I am.

Hemma igen..

Publicerad 2010-03-19 17:13:13 i ,

Har varit en sväng på stan med några vänner, och fikat två gånger! På olika ställen, är lustigt hur mycket något simpelt som morotskaka kan skilja sig, på ett ställe kunde jag inte äta den för den hade mandelmassa i sig? Lustigt tycker jag, men smaken är som baken.. Delad.. Haha.
Kollat skor och parfymer, har hittat en jag ska köpa. Bruno Bananis Mystic woman, luktar himmel.

 Tycker dessutom att flaskan är väldigt fin! (bilden är tagen från google)

Jag just nu, i soffan :) Med fönstret i bakrunden hehe.

Kommentarer

Postat av: emma.

Publicerad 2010-03-19 22:05:48

fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela