angi

Everything im not, made me everything I am.

Halv åtta hos mig..

Publicerad 2010-03-24 19:59:31 i ,

japp välkomna. Nee skoja, men gillar det programmet, och gillar att laga mat så jag borde kanske söka ;) nej då, men det var ett tag sen jag hade vännerna över på middag så antar att det är dags snart. Undrar bara vad jag ska laga för något, i och för sig kan jag ju grilla snart. Mm, grillad fläskfile' sjukt gott! Längtar tills jag ska låna ett hur i sommar, sitta på altanen och steeka.

Imorgon då, blir väl sola på morgonen, sen lite shopping, betala räkningar och skola. På kvällen är det väl Eek a mouse konsert som gäller. Ska bli fett som fan faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela