angi

Everything im not, made me everything I am.

Choklad..

Publicerad 2010-03-24 15:00:49 i ,

Hemma nu, sitter och äter nonstop choklad, marabou så sjukt god. Är inte så förtjust i godis egentligen men ibland blir jag sjukt sugen på godis. Är väl mest för sura godissmaker egentligen, men en bot choklad då och då kan vara himmelskt,,

Har gjort provet och nu i efterhand känns det helt okej, tänker för en gångs skull inte oroa mig så mycket för resultatet, det ger mig bara onödig huvudvärk. På tal om huvudvärk, tycker att Dessie kan sluta med sin diet, hennes val självklart men jag menar hallå? Hon skriver om att hon har haft anorexia och ett faktsikt jättebra inlägg om sjukdomen, två veckor senare så äter hon bara en frukt och fruktdrink om dagen, och emellan det lägger hon ut en bild på henne själv i bara underkläder!? Jag fattar inte. Och jag kanske inte borde bry mig, och det gör jag väl inte, men om hon nu är en sån stor bloggare borde hon väl tänka på budskapen hon sänder ut. Aja, inte mitt problem, och detta är inte någon diss till just henne utan bara i allmänhet.

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela