angi

Everything im not, made me everything I am.

Jeans

Publicerad 2013-05-16 07:35:09 i Life of,

Vaknade imorse och kände mig sådär superful som man för vissa dagar.
När inget passar och allt bara är blä. Nu kom jag på att för snart 1år sedan så satt jag och längtade efter att få ha på mig jeans igen. Fyra dagar efter att lillen föddes så tvingade jag på mig ett par jeans och kände mig sådär supersnygg som man bara kan göra när man inte har använt jeans på flera månader.
Undrar varför man inte känner sig lika bra varje dag..

De jeansen är bland de bästa jag haft och trots att jag för ett år sedan tog sönder dem när jag tvingade mig i dem så älskar jag dem ändå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela