angi

Everything im not, made me everything I am.

Prinsessan på ärten

Publicerad 2012-10-24 21:43:28 i

Snarare prinsen på nappen!
Nästan varje morgon vaknar L och vill ha sin napp, då får Man leta runt efter den i spjälsängen och nästan varje gång ligger han på den! Börjar fundera på om det inte är därför han vaknar haha!

Har funderat lite. Detta år har utan tvekan varit det bästa året i hela mitt liv, och inte bara för att jag fått det finaste man kan få utan också för att jag har känt mig lyckligare, tryggare och starkare än någonsin. Kan inte minnas när jag var så här lycklig senast.
Det sjuka är att jag alltid har känt att inget nånsin förändras men när man kollar tillbaka så är ingenting likadant!

Livet,
Det stora blir det lilla
Det lilla är stort för någon
Någon är stor
Någon är liten
Livet, är stort för någon

Kommentarer

Postat av: kexet

Publicerad 2012-10-24 21:48:37

!! <3 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela