angi

Everything im not, made me everything I am.

Dagar

Publicerad 2012-10-17 21:07:52 i

Imorgon ska jag vara hemma hela dagen och bara mysa med lilla L. Ska försöka att inte tvätta eller städa eller något sånt, om jag inte vill. Alltså inte göra det för att jag "måste". Vi har rent och städat hemma (lite tvätt att vika och saker att ställa iordning) så jag behöver inte känna någon press.
Jag är sån som helst alltid vill ha super rent och fint hemma ifall någon skulle komma, och såklart även för min egen skull. Men det är lätt att bli stressad av renlighets måstet.

Något annat jag tänkt på är hur jäkla snygg morsa Carolina Gynning är! Damn! (inte alls avis) haha

Kommentarer

Postat av: kex

Publicerad 2012-10-18 19:54:28

du är skaplig morsa du med snäckan !! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-21 12:21:42

Gynning är snyggast ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela