angi

Everything im not, made me everything I am.

Morgonbitter

Publicerad 2012-11-03 08:29:31 i

Ligger här i soffan och är allmänt bitter. Undrar varför vi ska bry oss så mycket om vem USA får som president. Alltså, alla timmar, pengar och media som går åt till att undersöka vem vi svenskar vill ska vinna valet? Eh va!? Lägg energin på att få människor i Sverige bli intresserade av svensk politik! Jag kan slå vad om att om fler var intresserade av inrikes politik så skulle inte Sverige demokraterna rest sig så mycket i förra valet.

Nu ska jag inte vara någon hycklare, jag är inte super insatt eller intresserad av politik och jag inser att jag själv lägger tid på valet i USA genom att skriva detta. Men jag är trött! Alltså trött för att det är morgon och lille L är superpigg haha!
Nästa inlägg ska vara ett glatt inlägg! Promise!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-10 18:01:29

Tyvärr är USA en stor del av världen ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela