angi

Everything im not, made me everything I am.

Livet

Publicerad 2012-11-20 20:07:04 i Life of,

Kommer inte ihåg känslan av att inte vara mamma, även om det är väldigt nytt så kan jag inte föreställa mig ett liv utan min lille parvel.
Och jag är så glad att få dela den känslan med någon, nämligen hans pappa. Vilket för övrigt verkar bli hans första ord haha :)

Såhär runt jul brukar ju de flesta få lite extra dåligt samvete och skänka pengar osv, och iår tänkte jag skänka till rädda barnen just för att det finns så många barn som behöver hjälp. Det är jobbigare nu att se allt som händer i världen, tex det här i Gaza nu. Att få barn kanske öppnar en ny sida hos en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela