angi

Everything im not, made me everything I am.

Jycke

Publicerad 2012-11-16 21:49:44 i Sweet!,

Oh jag måste berätta hur roligt det var när L träffade hund idag!
Min farmor och farfar har en jättesöt liten terrier som tyvärr är ganska vaksam och skäller när någon kommer vid dörren osv. (eller tyvärr??)
Hur som helst var jag lite orolig att Linus skulle bli rädd och undra vad det var som skällde och morra men han börjar, skratta!? Haha wtf? Till och med jag blir rädd när hundar skäller :S och sen när han låg på golvet kom hunden fram flera gången och L tog tag i henne och kramades och skratta. Åh vill köpa en hund åt honom nu det var såå mysigt verkligen.

Min lilla kille verkar vara en djurmänniska för han blir då fascinerad av dem :) hoppas det håller i sig bara, man vet ju aldrig om han blir rädd nästa gång tex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela