angi

Everything im not, made me everything I am.

Kaos

Publicerad 2012-12-05 13:22:59 i Life of,

Jag brukar aldrig klaga på snön, brukar aldrig klaga på slask, brukar aldrig klaga på värme, brukar aldrig klaga på höstrusket. Varför? Jo för att jag älskar de olika årstiderna och längtar efter dem lika mycket som jag vet att de kommer. Men. Imorse när jag hann fastna med bilen fyra gånger på en halvtimme och var för kort för att borsta av taket från snön kan jag säga att jag blev ganska irriterad. Detta efter att jag var tvungen att mosa upp dörren eftersom vi praktiskt taget är insnöade. Jag tror jag och bilen går i ide. Åtminstone tills de fått ordning på vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angi

En ganska vanlig nybliven mamma.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela